نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3782
-
الف
+

«نیلوفر رجایی‌فر»: نقش متفاوتی در سریال «موج اول» ایفا می کنم

«نیلوفر رجایی‌فر» در یک برنامه تلویزیونی از چگونگی حضورش در سریال «موج اول» گفت.

به گزارش آی فیلم2، «نیلوفر رجایی‌فر»، بازیگر نقش «الیزابت» سریال «پایتخت» در یک برنامه تلویزیونی از چگونگی حضورش در سریال «موج اول» گفت.

«نیلوفر رجایی‌فر» در مورد حضورش در سریال «موج اول» به خبرآنلاین گفت: آقای حسینی، کارگردان جوانی هستند که بسیار به من لطف و اطمینان کرده‌اند. او هنرمند است و می‌خواهد چیزهای جدید را کشف کند و گمان می‌کنم به همین دلیل بود که بعد از رد کردن چندین پیشنهاد تکراری، این پیشنهاد را پذیرفتم.

وی ادامه داد: فضا بسیار متفاوت بود و با همه نقش‌هایی که قبل‌تر بازی کرده بودم فرق می‌کرد؛ دختری آرام از قشری متمول و عاشق پرستاری که به راحتی می‌توانسته است پزشک شود اما دوست نداشت و پرستار مانده است.

«نیلوفر رجایی فر» بازیگر جوان ایرانی زاده 11 دلو(بهمن) 1371 در شهر تهران است.

او در لندن تحصیل کرده و به زبان انگلیسی هم کاملا مسلط است. بانو رجایی فر در تیاتر های دانشجویی لندن اشتراک می کرد که همین امر باعث انتخابش در سریال «پایتخت5» در نقش الیزابت شد.

سریال «موج اول» با نام اولیه «اپیدمی»، به صورت اپیزودیک بوده و در سه فصل تولید می‌شود که کارگردان فصل اول آن «سید سجاد حسینی»، کارگردان فصل دوم «محمد علیزاده» و کارگردان فصل سوم «محمد صادق بکتاشیان» هستند.

در این مجموعه همچنین، «مهدی فخیم زاده»، «فریبا متخصص»، «محسن قصابیان»، «سیامک اطلسی» و «اصغر نقی زاده» ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نقش متفاوت از بازیگر «خواب و بیدار» در سریال «اپیدمی»

اختصاصی/گزارش ویژه از سریال «پایتخت» با حضور بازیگر زن داعشی

اختصاصی/«نیلوفر رجایی فر»: نمی دانستم که قرار است نقش یک زن داعشی را بازی کنم

«نیلوفر رجایی فر»: بازیگر نقش «الیزابت» در سریال پایتخت : از بمب گذاری داعش جان سالم به در بردم

ع ا

نظر شما
ارسال نظر